گفتن به وقت خاموشی
چند سال پیش که تیم ملی والیبالمون شروع کرده بود به رو آمدن و همه با علاقه دنبال میکردیم، یک گزارشگرِ نفرتانگیز تمام حس بازی را خراب میکرد. یعنی زمانی که دوربین میرفت وسط بازیکنها و مربی که داشتند حرف میزدند و مای بیننده با هیجان دلمون میخواست ببینیم در چنین لحظههایی مربی به بازیکنها چی میگه، مردک نادان ادامه میداد به حرف زدن و اراجیف گفتن: بله الان آقای ولاسکو داره با بازیکنانش حرف میزنه و داره دستوراتی به آنها میده و … . این بشر آدم را دیوانه میکرد از بلاهتش در گفتن به وقت خاموشی (دو چیز[…]
خواندن کل مطلب