بایگانی:فوریه 2015

1
بازخوانی و بازآموزی کتابهای کلاسیک مدیریت و سازمان
2
یکسال گذشت!

بازخوانی و بازآموزی کتابهای کلاسیک مدیریت و سازمان

ادامه تدریسم به طور اینترنتی در دانشگاه تهران یک فایده خیلی بزرگ داشته و آن مرور دوباره کتابهای قدیمی است نه برای چیز تازه آموختن که برای «از نو آموختن»! این ترم هم شروع تدریس «تئوریهای کارآفرینی» در دانشگاه تهران سبب خیر شد در خواندن دوباره کتاب ارزشمند «سازمانها و سازماندهی» “Organizations and Organizing” اسکات و دیویس. چه کتابی…. واقعاً لفظ “کلاسیک” شایسته آن است: ماندگار و همیشه خواندنی. خواندمش، روان و شیرین. مثل یک رمان. اتفاقاً با کلی هم اختلاف نظر با نویسندگانش. ولی فکرش را هم نمی‌کردم که خواندن یک کتاب درسی آکادمیک اینقدر راحت و لذتبخش بشود.[…]

خواندن کل مطلب

یکسال گذشت!

و امروز شد یکسال! یک سال از اومدنم به کپنهاگ گذشت! دقیقاً شب یازدهم بهمن از تهران راه افتادم و صبح دوازده بهمن برابر با اول فوریه رسیدم به کپنهاگ! تجربه جالبی بود. تک و تنها به یک کشور جدید آمدم، با یک فرصت تحقیقاتی در جیب و یک سوئیت که از قبل رزرو شده بود (با سپاس فراوان از نادر سیدامیری به دلیل تجربه‌ای که از اینجا داشت و در اختیارم گذاشت) و غیر از آن هیچ! ‌حالا و بعد از یک سال به پشت سرم نگاه می‌کنم….. هوووووم….. کلی کارهای جدید کردم. مهمتر از اینکه خودم را مستقر[…]

خواندن کل مطلب