یکسال گذشت!
و امروز شد یکسال! یک سال از اومدنم به کپنهاگ گذشت! دقیقاً شب یازدهم بهمن از تهران راه افتادم و صبح دوازده بهمن برابر با اول فوریه رسیدم به کپنهاگ! تجربه جالبی بود. تک و تنها به یک کشور جدید آمدم، با یک فرصت تحقیقاتی در جیب و یک سوئیت که از قبل رزرو شده بود (با سپاس فراوان از نادر سیدامیری به دلیل تجربهای که از اینجا داشت و در اختیارم گذاشت) و غیر از آن هیچ! حالا و بعد از یک سال به پشت سرم نگاه میکنم….. هوووووم….. کلی کارهای جدید کردم. مهمتر از اینکه خودم را مستقر[…]
خواندن کل مطلب