دومین سال دفاع از دکترا: راهِ رفته، چالشها و راه پیشرو
امروز دو سال از دفاع دکترایم گذشت. شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۰ از پایان نامه دکترای خودم دفاع کردم و رسمأ آخرین دوره تحصیلات متعارفم را به پایان رساندم. در دومین سالگرد آن، مثل هر سالگرد تولد و هر نوروز، به خودم حق میدهم نگاهی به عقب داشته باشم و بر آنچه کردم، آنچه شد و آنچه باید میشد. مسیر طبیعی دانشجویان فارغ التحصیل دکترا، به ویژه اگر ممتازترین آنها هم باشند، عضویت در هیئت علمی دانشکده مربوطه است. طبیعتأ در دوره خودم یکی از بهترینها بودم و در سابقه پژوهش، تدریس، کارآمدی و …. هر نوع فاکتور دیگری[…]
خواندن کل مطلب