اخبار برگزیده

پیام رییس کمیته تاى چى چوان به دکتر على نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانى وزارت ورزش و جوانان ایران

برادر ارجمند، سرور گرانقدر جناب آقای دکتر علی نژاد
وقت آن است که مختصراً درمورد سال‎های باورنکردنی‎ای که برای ووشوی ایران گذشت، تأمل کنیم. مطمئن هستم ورزش ایران شما را به اندازه کافی می‌شناسد و از آن دست افرادی نیستید که بخواهیم به گذشته شما نگاه کنیم تا به توانمندی های شما پی ببریم اما چگونه می‌توانیم تمام کارهایی که طی این سال‎ها انجام دادید را نادیده بگیریم؟ اگر فقط یک کلمه برای توصیفش بخواهیم بنویسیم، پیشنهاد من «بی‎نظیر» است. به بسیاری از مسائل افتخار می‌کنیم. برای تمام افتخاراتی که با مدیریت شما برای ورزش کشور به واسطه ووشو رخ داد، به جشن گرفتن‎های متعدد قهرمانی و زنده کردن حس غرور ایرانی به خود می‎بالیم.
تا زمانی که زنده هستیم؛ لذت شادمانی و غرور نخستین مدال طلای تاریخ ورزش ایران در بخش زنان توسط ووشو را در بازی‎های آسیایی اینچوئن کره‎جنوبی از یاد نخواهیم برد. شادمانی و غرور ملی برای توصیف آن لحظه کم است. از قهرمانی تیم ملی ووشو ایران در قلب چین، کشور مادر ووشو سالیان سال بعنوان یک موفقیت بزرگ یاد خواهد شد.
شما باعث شدید ما هرنوع احساسی را پشت سر بگذاریم و وقتی به گذشته نگاه می‎کنیم، متوجه می‎شویم که خواستن توانستن است. ما افرادی خوش شانسی بودیم که افتخار همکاری با شما را در فدراسیون ووشو در تمامی این سالها داشتیم و یاد گرفتیم؛ آموختیم.
ما خوش شانس بودیم که در کنار شما مدیریت را فراگرفتیم. خوش شانس بودیم که در کنار شما برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ووشوی کشور بودیم. خوش شانس بودیم که دیدیم ووشو چگونه از فرش به به بالاترین حد اعتلا یعنی قهرمانی جهان رسید. ما خوش شانس بودیم که امروز قهرمانان زیادی از این ورزش به دنیا معرفی شده اند.
اما می‌دانیم که امروز هیچ چیزی بیش از جدایی شما قلب ما را در ووشو نمی‌شکند. این دردی است که راه فراری از آن آسان نیست. همه خانواده ووشو و بیش از پیش خانواده تای چی چوان متاسف هستند که شما را مستقیماً در کنار خود نمی‎بینند.
در پایان یک بار دیگر صمیمانه انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تبریک عرض می‎نماییم. رجای واثق دارد حضور شما دراین مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن مدیریت محترم خواهد شد.
و در پایان، اجازه دهید صادقانه عرض کنیم که شما را صمیمانه دوست داریم و برای همیشه در قلب ووشوی ایران خواهید بود.
دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.
برادر کوچک شما
امیر صدیقی
رییس کمیته تای چی چوان
فدراسیون ووشو ایران
نایب رییس کمیته توسعه و بازاریابی فدراسیون ووشو آسیا

Leave a Comment