بایگانی:20 نوامبر 2015

1
پذیرش دکتری و بورسیه: اولین اشتباهات

پذیرش دکتری و بورسیه: اولین اشتباهات

بسیاری از دانشجوها برایم ایمیل می‌فرستند و درخواست راهنمایی دارند درباره پذیرش دکترا و بورس. معمولاً هیچ کمکی از من ساخته نیست و علاوه بر محدودیتهای موجود، یک دلیل اصلی آن خودشان هستند و نوع سئوال کردنشان! در حقیقت سئوالهای کلی پرسیده می‌شود مثل اینکه: «چطوری می توانیم بورس بگیریم؟»، «شما چه کمکی می‌توانید بکنید که ما پذیرش بگیریم؟»، «من علاقه دارم بورس بگیرم و در خارج از کشور ادامه تحصیل بدهم. چه کار باید بکنم؟» و از این نوع. این نوع سئوالها نه تنها کمکی در دریافت راهنمایی مفید نمی‌کند بلکه احتمالاً شانس فرستنده را از دریافت کمک هم[…]

خواندن کل مطلب