بایگانی:17 ژانویه 2014

1
Breaking Bad و مسئولیتهای یک مرد

Breaking Bad و مسئولیتهای یک مرد

با این همه بی‌وقتی و درگیری ذهنی، سریال Breaking Bad را امروز به پایان رساندم. دوستم علی معرف از دیشب اومدم پیشم و محرکی شد که با هم نُه قسمت آخر این سریال را که هر یک ۴۵ دقیقه بودند، تماشا کنیم. سریال جالبی بود و واقعأ در زمان‌هایی که فکر می‌کردی داستان دیگه تمام است و اصلأ گنجایش ادامه دادن نیست، یکهو نقطه عطف جدیدی ایجاد می‌شد. پیوستن علی به من از اواسط فصل دوم که خیلی اتفاقی -در حالی که من داشتم تماشا می‌کردم و او آمد و علاقه‌مند شد و پا به پایم و حتی گاهی جلوتر[…]

خواندن کل مطلب