اخبار

صدیقی: امکانات ایران‌مال دلیل انتخاب میزبان مسابقات تای‌چی

رئیس کمیته تای‌چی‌چوان دلیل انتخاب بازار بزرگ ایران به عنوان میزبان مسابقات کشوری این رشته را امکانات و زیرساخت‌های مناسب مجموعه بیان کرد و گفت: بازار بزرگ ایران به عنوان افتخار پایتخت توانایی میزبانی از ورزشکاران و تماشاگران رشته‌های مختلف ورزشی را در حد استانداردهای بین‌المللی دارد.

امیر صدیقی در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی بازار بزرگ ایران در رابطه با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تای‌چی‌چوان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران، اظهار کرد: با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و طراحی به‌روز بازار بزرگ ایران که این مهم در فضای نمایشگاهی آن نیز رعایت شده مسئولان امر را ترغیب کرد تا مجموعه بازار بزرگ ایران، میزبانی مسابقات کشوری را برعهده داشته باشد.

رئیس کمیته تای‌چی‌چوان فدراسیون وشو ایران گفت: رشته تای‌چی یک رشته خاص بوده و ورزشکاران و مخاطبان آن نیز به تبع این رشته افراد خاص هستند از این رو باید برای درک، نمایش و برگزاری هرچه بهتر این رشته با مجموعه‌های خاص همچون ایران‌مال همکاری و تعامل داشت.

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه در همکاری با بازار بزرگ ایران نگاه و بینش مدیریتی در این مجموعه است که تاکید ویژه‌ای بر حوزه سلامت و ورزش همگانی دارند، همچنین مجموعه بازار بزرگ ایران دارای امکانات و زیرساخت‌های بسیاری مناسبی در زمینه ارائه خدمات به تماشاگران رشته‌های مختلف ورزشی است.

صدیقی تصریح کرد: مسابقات روز آینده برای تمام ورزشکاران ایران است و فدراسیون وشوو قصد دارد در چنین مسابقاتی شهر محل برگزاری مسابقات به ورزشکاران معرفی شود که بازار بزرگ ایران به عنوان یک افتخار برای پایتخت محل بسیار مناسبی برای معرفی تهران به حساب می‌آید.

رئیس کمیته سبک تای‌چی‌چوان  فدراسیون وشوو ادامه داد: فضای سرپوشیده مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران شرایط مناسبی را برای برگزاری مسابقات وشوو و حضور تماشاگران این رشته فراهم کرده و پیش‌بینی می‌شود تماشاگران از این مسابقات استقبال قابل توجهی داشته باشند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: متاسفانه در سطح شهر تهران فضاهای ورزشی آنچنانی وجود ندارد که از تماشاگران رشته‌های ورزشی به خوبی میزبانی کرد.

براساس این گزارش بازار بزرگ ایران (مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران) با همکاری فدراسیون وشوو روز جمعه هفته جاری میزبان مسابقات کشوری بانوان و روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده میزبان مسابقات قهرمانی کشوری مردان تای‌چی‌چوان است.

 

Leave a Comment