اخبار برگزیده

تایچی در همایش پیاده روی وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی

شصت و ششمین نشست وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی در حالی مقرر است از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸ در تهران برگزار گردد که با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون ورزشهای همگانی و وزارت بهداشت و همکاری فدراسیون ووشو ایران و کمیته تایچی چوآن مقرر است تایچی بعنوان یکی از رشته های فعال در حوزه سلامت در همایش پیاده روی وزرای بهداشت ، سفرا و نمایندگان کشورهای مدیترانه شرقی که در تاریخ ۲۲ مهرماه در مجموعه ورزشی انقلاب حضور بهم رساند.
بهمین منظور نشست هماهنگی مراسم همایش پیاده روی وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی روز گذشته در محل فدراسیون ورزش های همگانی با حضور دبیر کمیته تایچی چوان کشور برگزار گردید.
انتظار می رود که ۲۱ کشور منطقه در این اجلاس شرکت کنند، تاکنون نیز ۸ وزیر بهداشت اعلام آمادگی کرده اند. اکثر کشورها نیز نمایندگان و گروه های کارشناسی خود را اعزام کرده اند؛ علاوه برآن، از ژنو، دفتر مرکزی سازمان جهانی بهداشت و از قاهره مدیران دپارتمان های مختلف بهداشتی و کارشناسان ارشد شرکت خواهند کرد. تعدادی از NGOها و دانشگاه های بین المللی که سالانه در اجلاس نشست وزرای بهداشت شرکت می کنند نیز از سوی وزارت بهداشت دعوت شده اند و برآورد می شود که اجلاس میزبان ۲۵۰ نفر مهمان خارجی باشد.

Leave a Comment